Elkezdtem írni egy 12+1et a kaerekről, de valahogy nagyon zsúfolom. így csak egy ötletcsíra maradt, remélem hasznos lesz valakinek
1. Elhelyezkedés
Milyen típusú kaert engedett meg a környezet? Citadellát? Barlangot? Érdemes a kaert a kampányba ágyazni, hogy akár érintőpont, akár kiindulópontja legyen akár hosszútávú, akár rövidtávú kalandoknak. Ha a karakterek innen indulnak érdemes továbbgondolni, merre mehetnek tovább, mi van a közelben, amivel szembesülnek a kaer lakói. Ha a játékos karakterek nyitják ki, a nyitás után miben lehet rájuk szüksége a frissen nyílt kaernek.
2. Történelem
Milyen későn zárt a kaer? Milyen külső segítséget kaptak? Milyen fajok települtek be, és mennyiben változott a populáció? Mikor nyitották ki először, ha kinyitották? Milyen fontos események voltak, amik befolyásolták a kaer életét? Milyen rájuk jellemző belső világot alakítottak ki?
3. Vezetés
Ki kormányoz? Vannak e különböző frakciók? Vannak e faji, adeptusi, vagy érdekközösségek? Mennyire aktívak a Szenvedélyek? Van e thérai jelenlét? Vannak e rabszolgák? Van e milícia?
4. Kapcsolatok
Mit tudhat a külvilág róluk? Mennyiben pontosak ezek az információk? Elképzelhető, hogy a Csapás alatt megváltozott a kaer helye? Lehet a kapcsolat a karaktereknek a kaerrel, vagy kozeli nem játékos karaktereknek? Milyen a viszonya a kaer lakóinak a közeli közösségekkel? A lakók maguk mit tudhatnak a külvilágról?