file Sade Háziszabályai

1 éve 11 hónapja #2 Írta: sade
Első Kiadást Mesélek.

A partimnak írtam össze, hátha mást is érdekel.

Harc:

Az íjász ereje nem adódik hozzá a sebzéshez, csupán a nyílvessző sebzése (alapból 2es fokozat) és az íj sebzése. Cserébe rengeteg fajta-féle nyílvessző van, amik több dolgot tudnak. A nyílvesszőt az Íjász félmágiával készítheti el, félmágia fokozatnyit egy nap.
( Jó kalandötlet kampó is.)

Méltányosság: amennyiben a játékos karakternek és a nem játékos karakternek ugyanakkora a Kezdeménye, a játékos karakter jön előbb.

Átütő Támadás feletti Sikerek száma a sebzésre megy plusszba. (Negyedik kiadásból félig átvett, ott némileg másképp van.) Vontatkozik (akár nem harci) varázslásnál hatás próbára is.

Gúnyolódás tálentum: sikerszintnyi levonás jár, nem fokozatnyi.

Karakter, Fejlődés:

Körönként egyszer egy védőértéket lehet fejleszteni, LP költsége a Tulajdonságoké: 800,1300, 2100, 3400, 5500. A maximális fejlesztés 5.

Karakterkészítésnél 66 pontot osztunk, kivéve, ha legalább 13as a Karizma értéked (és kijátszod), akkor 73-at.

Karizma fokozatnyi képzettséget vehetsz fel a szokásos 2 általános, 1 tudományos, 1 művészet képzettségen kívűl.

Tálentumot képzettségként csak úgy vehetsz fel, ha előtte velem megbeszéled. (Ez nem vonatkozik a gyakori tálentumokra, pl Közelharci Fegyverek, stb)

Nem létező Diszciplínák: Kitaszított Harcos, Rémvadász, a szélszerzet faji diszciplínákból max egy van.

Nem hivatalos Diszciplínák: Thérai Nemes, Landisi Lovag, Elem Bányász viszont van, ha szeretnél mást, megbeszéljük.

Legenda státusz növekedésénél egy ingyen képzettségpont jár.

Naplóírás: +15% Legenda Pont, hiánya: nem kapsz lpt :)

Max Karma: költség x karma rituálé fokozata.

Familiáris:

Lp-t kapnak, a karakter lp-nek 10%át, körlépés helyett átalakulnak, mágikusabbak lesznek, képességet kapnak.

Intelligens állatok esetében nem szükséges a 4es állati kötelék képzettség (vagy tálentum).

Mágia:

Minden varázslófajtának külön mátrixa van.

Varázslat Nevesítés: csak szálas varázslatokat lehet Nevesíteni. A költsége: varázslat köre x szálak száma (összesen maximum 15) tálentum fokozat fejlesztésébe kerül, a varázslat köre alapján.
(például első körös két szálas varázslatnál 300 lp (1x200). Egy ötödik körös, két szálas varázslat viszont piszok sok lp, mintha ötödik körösen tízes fokozatra fejlesztenél fel egy talentumot)

A varázslásnál majd elmondom melyikhez kellenek komponensek, melyikhez nem. Verbális és mutogatás/póz/stb mindenképp kell.

A varázslót nem lehet megakadályozni, hogy elmondja a varázslatot, azzal, hogy földre viszik. De azzal meg lehet, ha nem tudja a komponenst használni (széles kézmozdulatot nem tehet hátul összekötözött kézzel pl., bekötött szájjal nem tud kiabálni, stb).

Szenvedélyek

Amennyiben a játékos jelzi, hogy a karaktere híve valamelyik Szenvedélynek, én LP mellé kvesztorpontot is adok. Amennyiben a Szenvedély segítségét kéri, és az segít, elköltheti az összes kvesztorpontját egy akcióra (szóval itt is kettős könyvelés lesz, mint a legendapontnál).

Például Telera, ember felderítőnek van 120 pontja Jaspreenél (ez az aktuális, elköltetlen, a totálja legyen mondjuk 745) . Segítséget kér a harcban, és beáldozza az összes beáldozhatót. (-20 dp +1, -30dp +2, -50 dp +3,-80dp +4, tehát marad 40 pontja és kap +4et).

Kérjük, hogy Bejelentkezés vagy vagy Új felhasználó létrehozása, hogy csatlakozhass a beszélgetéshez!

Ez a weboldal a felhasználói élmény javítása, valamint a zavartalan működés biztosítása érdekében sütiket (cookie-kat) használ.