Strands féle GYakran Ismételt Kérdések

Írta:  Strands
  • Betűméret
Értékelés:
(0 szavazat)

A Strands sokáig az egyik leghíresebb Earthdawn oldal volt, ami sajnos mára megszűnt. A sok hasznos kacat közül lefordítottam ezt a GYIKot. A kérdéseket Lou Prosperi, és a Strandes srácok válaszolták meg.

 

Kérdés: A Kezdeményezés dobást befolyásolja az olyan tálentumok, mint például a Csatakiáltás vagy a Gúnyolódás?
Válasz: Igen.


Kérdés: Hogyan befolyásolja a hátas/lovas kombináció a kezdeményezést?
Válasz: Legtöbbször a lovas Kezdeményezését használjuk. Amennyiben a hátas saját akciót tesz, akkor a hátasnak kell Kezdeményt dobni. Ha a lovas nincs lovon, akkor mind a ketten külön dobnak.


Kérdés: A karakterek/lények vissza tudják tartani az akciójukat? Például ha a karakterek találkoznak egy Rémmel. A Rém varázsol kettőt, és tartja a harmadik akciójat egy későbbi kezdeményre? Ugyanez a Második Fegyver tálentumra, vagy a Gyors Rúgásra, stb?
Válasz: Azt kell mondanom a Rém Hatalmaknál igen, képes. A tálentumoknál azt mondanám nem.. néha a Rémek megtörik a szabályokat.


Kérdés: Az Espagrának például három támadása van. Ez azt jelenti, hogy a lény fel tud kelni a földről, és támadni még kétszer a körben?
Válasz: Nem. Ez azt jelenti, hogy három támadása van, nem azt hogy három akciója.


Kérdés: Hány Akcióra van szüksége egy Rémnek/Rémteremtménynek, hogy felkeljen, vagy Akaraterő próbát dobjon? Arra gondoltam, hogy egy fizikai akció kellene legyen a felkelés, és egy mágikus akció az ellenállás próba.
Válasz: Amikor egy karakter, vagy lény földre kerül, ha fel akar kelni, akkor az az *egyetlen* dolog, amit csinálhat. A támadások szám, amire egy lény, vagy Rém képes nem az Akciók száma körönként, csupán a támadások száma amit egy körben végre tudnak hajtani. Az Akaraterő próbáról pedig annyit, hogy én valószínűleg annyi próbát engednék egy Rémnek (vagy lénynek) körönként, ami egyenlő a Varázslatainak számával

Hozzászóláshoz kérünk, hogy regisztrálj a weblapon, vagy jelentkezz be!