Varázslói Varázslatok - Earthdawn.hu
Összes
1 Kör
2 Kör
3 Kör
7 Kör
  • Asztrállátás Adományozása

    Szálak: 2
    Szövési Nehézség: 7 / 15
    Hatótáv: 10 méter
    Hatóidő: Szint óra
    Hatás: Akarat + 6
    Varázslási Nehézség: Célpont Varázsvédelme

     

    A Varázsló becsukja a szemét, mély levegőt vesz, majd kinyitja a szemét. (Ha valaki másra varázsolja, akkor az alanynak vele kell így csinálnia).
    A varázslat Asztrális látást biztosít, a szélszerzetekéhez hasonlót (Alapkönyv 54. oldal). A Hatás próbányi méter lesz a maximális látótáv, az alany ugyanúgy Észlelés próbát dob, és ugyanúgy kapja a kifáradás pontot, ahogy az Alapkönyvben le van írva.
    Akikre először használják, kicsit össze lehetnek zavarodva.

  • Káprázatos Felhő

    Szálak: -
    Szövési Nehézség: - / 4
    Hatótáv: 10 méter
    Hatóidő: Szint + 3 kör
    Hatás: Lásd leírást
    Varázslási Nehézség: Célpont Varázsvédelme

     

    A Varázsló összecsapja a kezeit a feje fölött, majd egy felhőt küld a célpont feje fölé, ami vakító szikrákból áll, és megzavarja az alanyt. Vaknak számít, -5 levonással a hatóidő végéig. Az alany mozoghat, de a felhő mindenhová követi.

     

  • Mágia Elrejtése

    Szálak: 4
    Szövési Nehézség: 9 / 17
    Hatótáv: Érintés
    Hatóidő: Szint óra
    Hatás: +5 Varázsvédelem Asztrális látás / érzékelés ellen
    Varázslási Nehézség: Célpont Varázsvédelme

     

    Varázslatra vagy tárgyra alkalmazzák. A Varázsló csukott szemei előtt elhúzza kezeit amíg varázsol, és a tárgy/varázslat +5 Varázsvédelmet kap az asztrális vizsgálódások ellen. Nem használható életenergia vagy nyersmágia elrejtéséhez, tökéletes viszont mágikus csapdák vagy fegyverek álcázására.

  • Mátrix Látása

    Szálak: 2
    Szövési Nehézség: 12 / 19
    Hatótáv: 50 méter
    Hatóidő: Szint + 5 kör
    Hatás: Akarat + 6
    Varázslási Nehézség: Az asztráltér Varázsvédelme (alapesetben 6)

     

    A Varázsló becsukja a szemeit, majd kinyitja, és olyan mozdulatot tesz, mintha egy függönyt húzna el. A varázslat képessé teszi, hogy meglássa a varázsmátrixokat.

    Hasonlóan működik, mint az Asztrális Érzékelés, de ez kimondottan a varázsmátrixokra, és azok tartalmára fókuszál. A hatás próba mutatja meg, hogy mennyit lát belőlük:

    Átlagos siker: A mátrix típusa. (Például: Páncélozott, Megosztott Mátrix)

    Jó siker: milyen diszciplína varázslata van benne

    Kiváló siker: milyen szintű a mátrix, és hányadik körös a varázslat, illetve ha ismeri a varázslatot, akkor felismeri

    Átütő siker: Milyen típusú a varázslat, hány szál van hozzákötve. Ha nem ismeri, akkor is tudja, hogy körülbelül mire szolgál. Például egy Varázsló megnézi egy Szellemmágus mátrixait. A Mátrixok: Halálfej, Szellemszolga, és Fájdalom. Tudni fogja, hogy az első a Szellemmágus külsejét változtatja meg, a második egy asztrális lényt idéz meg, és a harmadik sérülést okoz.

  • Rúna Varázslása

    Szálak: Változó
    Szövési Nehézség: 13 / 21
    Hatótáv: Érintés
    Hatóidő: Szint nap
    Hatás: Varázslat a rúnában
    Varázslási Nehézség: 2

     

    Legelőször a Varázslónak meg kell alkotnia a rúnát, amely a varázslatot tárolni fogja. Minden varázslatnak külön rúnája van (így akik ismerik a varázslatot, sikeres Varázslás próbával felismerhetik. A célszám a Szövési Nehézség).

    Egy új rúna létrehozása igen nehéz, és csak új varázslatoknál alkalmazható, később nem lehet átrajzolni. (Készítési nehézség: Szálszövés próba, célszám az Újraszövési Nehézség)

    A Varázsló annyi szálat sző, amennyi a varázslat köre. Egy kifáradás pontot kap minden rontott szálért, és Akaraterőt kell dobnia, hogy folytatni tudja, a Rúna varázslása Szövési Nehézsége + meglevő szálak száma ellen.

    Ha megszőtte az összes szálat, a Varázslóval egyidőben egy másik varázshasználó (mindegy milyen diszciplína) is elmondja a varázslatot, amit a rúna fog tárolni. A varázslat hatás próbáját is ekkor kell kidobni.

    Egyszerre Varázslás szintnyi varázslatot lehet ilyen módon a rúnában tárolni.

    Amikor a rúnát megérintik (közvetlenül, vagy tárgy által), a varázslat kisül. Ha a rúnát valamilyen módon fizikailag kitörlik, a hatás megszűnik.

    Két pont állandó sérülésért a hatóidőt szint hónapra lehet kitolni. A sérülés visszagyógyul, ha a varázslat lejár, vagy megszűnik.

  • Távolba Írás

    Szálak: 1
    Szövési Nehézség: 7 / 15
    Hatótáv: 10 méter
    Hatóidő: Szint perc
    Hatás: Akarat + 4
    Varázslási Nehézség: Célpont Varázsvédelme

     

    A Varázsló a varázslat segítségével egy hatótávon belüli felületre írhat. A Varázsló írást mímel, miközben megszövi a szálat. Nincs szüksége írószerszámra és nem kell a levegőbe írnia a szöveget, csak a mozdulat közben fejben végigfutja, amit le akar írni, és hogy hogyan írja le. Az írás a Varázsló kézírási sebességével jelenik meg. Ha a felületen már van valamilyen szöveg, akkor a tárgy Varázsvédelme ellen sikeres Varázslás próba után az új szöveg jelenik meg. A varázslat hatás próba eredménye lesz az új szöveg Varázsvédelme.

    Szint perc elteltével az írás kezd elhalványodni, és (ha volt alatta) a régi szöveg lassan átüt. Újabb szint perc telik el, és a szöveg teljesen eltűnik.

    Két pont állandó sérülésért a hatóidő percek helyett napokra hosszabbítható.

    A throáli törpék egy új felhasználási módot találtak ki a varázslatnak. Az írás Varázslás szintenként két centiméter mélységig írja bele magát a tárgy anyagába. Ha a felület elég vékony, akkor a szöveg tükörírásként megjelenik a hátsó oldalon. Egy jószemű Névadó el tudja olvasni, de egy tükör segítségével bárki láthatja a helyes szöveget.

Ez a weboldal a felhasználói élmény javítása, valamint a zavartalan működés biztosítása érdekében sütiket (cookie-kat) használ.